Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną:
I. Dane dotyczące sklepu, oraz sprzedawcy prowadzącego sklep:
Pod adresem www.guitarproject.pl sprzedaż detaliczną prowadzi firma
ROBERT WULTAŃSKI "In Tune"
ul. Kadetów 20 lok. 14
03-987 Warszawa
NIP: 113-011-90-42
REGON: 012233574
Numer wpisu do ewidencji działalności gospodarczej: 470768
email: guitarproject@guitarproject.pl
tel.: +48 22 613 42 12
kom: +48 792 002 082
II. Słownik pojęć użytych w regulaminie.
Sklep – sklep internetowy dostępny na stronie www.guitarproject.pl,
Sprzedawca – firma IN TUNE Robert Wultański obsługująca zamówienia składane w sklepie,
Kupujący – osoba fizyczna bądź firma która złożyła zamówienie w naszym sklepie,
Konto – konto użytkownika w sklepie internetowym www.guitarproject.pl,
Login – nazwa użytkownika konta używana do zalogowania użytkownika w systemie sklepu,
Newsletter – wiadomości o charakterze informacyjnym lub/i reklamowym rozsyłane e-mailem przez sklep,
III. Spis treści.
IV. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym.
- Do poprawnego działania sklepu wymagane jest posiadanie zainstalowanej najnowszej wersji przeglądarki internetowej Internet Explorer, Firefox lub Chrome,
- Strona sklepu jest automatycznie dostosowywana do rozdzielczości ekranu urządzenia na którym jest ona wyświetlana,
V. Warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
-
Zakładanie konta klienta:
- do korzystania ze sklepu nie jest koniecznie posiadanie konta klienta
- konto klienta umożliwia śledzenie statusu zamówień, przeglądanie historii zamówień, dostęp do panelu reklamacji oraz otrzymanie statusu stałego klienta,
- aby założyć konto klienta należy odnaleźć w górnej, prawej części strony i kliknąć w link ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ MNIE
- wpisać adres e-mail w odpowiednie okno
- wpisany adres e-mail zostanie wykorzystany jako login
- wypełnić wszystkie wymagane pola (oznaczone czerwoną gwiazdką)
- do założenia konta konieczne jest zaakceptowanie regulaminu sklepu
- kliknąć przycisk „ZAREJESTRUJ MNIE” -
Składanie zamówień:
- aby poprawnie złożyć zamówienie w sklepie należy odnaleźć konkretny produkt/produkty,
- zarówno na liście produktów jak i na karcie pojedynczego produktu znajduje się przycisk „DO KOSZYKA”. Po jego kliknięciu wybrany produkt zostanie dodany do koszyka,
- powyższe czynności należy powtarzać do momentu skompletowania zamówienia,
- w prawym górnym rogu sklepu należy odnaleźć i kliknąć symbol koszyka,
- w koszyku można dodać lub usunąć wybrane pozycje jak również poprawić ilości zamawianych produktów,
- wybrać sposób dostawy zaczynając od wyboru kraju dostawy następnie rodzaju wysyłki oraz rodzaju płatności,
- Ewentualne komentarze lub uwagi dla sprzedającego należy wpisać w pole oznaczone tekstem „Twoje uwagi do zamówienia”,
- następnie należy zalogować się do sklepu bądź kliknąć w guzik „Jestem nowym klientem”,
- w przypadku posiadania konta oraz wcześniejszego zalogowania się w systemie sklepu należy pominąć następne kroki,
- należy wypełnić wymagane pola a w szczególności imię i nazwisko zamawiającego, adres dostawy oraz dane kontaktowe konieczne do zrealizowania zamówienia,
- system automatycznie założy konto dla nowych klientów
- w przypadku rezygnacji z posiadania konta należy odznaczyć „checkbox” oznaczony tekstem „Utwórz konto w sklepie”,
- należy zaakceptować regulamin poprzez zaznaczenie wymaganego do kontynuacji „checkboxa”,
- w podsumowaniu koszyku proszę uważnie sprawdzić wybrane produkty oraz wszystkie wprowadzone dany
- zaznaczyć „checkbox” z informacją o regulaminie sklepu i zwrocie towaru
- kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”
- po złożeniu zamówienia system automatycznie wyślę na dodany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem zamówienia oraz wszystkimi potrzebnymi informacjami. -
Newsletter:
- newsletter to wiadomości o charakterze informacyjnym lub/i reklamowym przesyłanym przez sklep użytkownikom którzy wyrazili na to zgodę,
- zgodę na otrzymywanie newslettera można wyrazić poprzez odznaczenie odpodniego checkboxa w koszyku w trakcie składania zamówienie jak również poprzez odnalezienie w stopce strony sekcji oznaczonej tekstem „NEWSLETTER” wpisanie w odpowiednie pole adresu e-mail i kliknięcie ikony listu/koperty,
- wypisanie z listy newslettera można dokonać poprzez kontakt z obsługą sklepu bądź odnalezienie i kliknięcie linku w stopce otrzymanej wiadomości.
VI. Metody korygowaniu błędów we wprowadzanych danych.
Aby dokonać zmian na koncie klienta bądź we wcześniej wprowadzonym już zamówieniu prosimy o kontakt z obsługą sklepu telefonicznie, e-mailem bądź przez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.
VII. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.
W przypadku reklamacji dotyczących świadczenia usług drogą elektroniczną prosimy o kontakt z obsługą sklepu telefonicznie, e-mailem bądź przez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.
VIII. Warunki rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
W przypadku chęci wypowiedzenia umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (np. chęci usunięcia konta klienta) prosimy o kontakt z obsługą sklepu telefonicznie, e-mailem bądź przez formularz kontaktowy dostępny na stronie sklepu.
IX. Ochrona danych osobowych.
Klient podaje dane dobrowolnie i są one wykorzystywane w celu realizacji zamówień klienta oraz w przypadku wyrażenia zgody do wysyłania wiadomości o charakterze informacyjnym lub/i reklamowym. Szczegółowy opis ochrony i wykorzystywania powierzonych danych osobowych znajduje się na podstronie sklepu „Polityka Prywatności”.
Kwestie dotyczące regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną uregulowane są:
I. Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),